Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 18, 2010
Image Size
3.3 MB
Resolution
3568×5173
Thumb

Stats

Views
2,730
Favourites
99 (who?)
Comments
44
×
Charlie - art trade by Cwoz Charlie - art trade by Cwoz
IT IS DONE.

for *mafer <3
her weirdo serial killer character, charlie.
he has an artificial eyeball.

i'm sorry this took so long for me to finally do for you.
there is really no excuse.
i'm a terrible person.
Add a Comment:
 
:iconnakamuratenshi:
NakamuraTenshi Featured By Owner Nov 21, 2010
this is awesome.
Reply
:iconorantmihi:
Orantmihi Featured By Owner Nov 21, 2010  Student General Artist
Oh my goodness. I absolutely adore your style!
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Nov 22, 2010   Traditional Artist
thank you c:
Reply
:icontoiim:
Toiim Featured By Owner Nov 21, 2010  Student Traditional Artist
My name is Tom.
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Nov 21, 2010   Traditional Artist
oh.. hi tom!
Reply
:icontoiim:
Toiim Featured By Owner Nov 22, 2010  Student Traditional Artist
:D
Reply
:iconkaourika:
kaourika Featured By Owner May 31, 2010
Oh wow. LOVE this. You made Charlie look really great. <333 I definitely have to check out the rest of your gallery now B:
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner May 31, 2010   Traditional Artist
:]
thank you <3
Reply
:iconmafer:
Mafer Featured By Owner Apr 25, 2010  Professional
as i said this is amazing, very sexy charlie :p
:heart: love it
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 25, 2010   Traditional Artist
i'm happy you like it :]
Reply
:iconlatnii:
Latnii Featured By Owner Apr 19, 2010  Student Writer
Dude, he rocks! I love his hair, it looks so fluffy! *3*
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 19, 2010   Traditional Artist
:] thanks
i like his hair too.
Reply
:iconlatnii:
Latnii Featured By Owner Apr 19, 2010  Student Writer
Welcome!
I love the shades you used. WHat was the medium? Markers?
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 19, 2010   Traditional Artist
yep.
markers.
Reply
:iconlatnii:
Latnii Featured By Owner Apr 19, 2010  Student Writer
Yeah, thought so.
What kind?
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 19, 2010   Traditional Artist
prismacolor.

that's the only kind i ever use.
Reply
:iconlatnii:
Latnii Featured By Owner Apr 19, 2010  Student Writer
Love them. Prisma is awesome. Do you use wet-on-dry or wet-on-wet. /nerd
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 19, 2010   Traditional Artist
umm... i don't know what that means xD
Reply
:iconarisustrife:
ArisuSTRIFE Featured By Owner Apr 19, 2010  Student
whoa i love this
his hair looks so soft and i love the way you drew his lips!!

i heard mafer quit DA a while ago
i hope she gets this
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 19, 2010   Traditional Artist
thank you <3

for real..?
hm.

well, i talked to her a few weeks ago.
so, i dunno.
Reply
:iconsharubaby:
Sharubaby Featured By Owner Apr 19, 2010  Student General Artist
I talk to her all the time
and I made sure she saw yer picture
Im pretty sure she really loves it c:
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 19, 2010   Traditional Artist
i just got a note from her~ and she does <3

thank you for telling her about it!
Reply
:iconsharubaby:
Sharubaby Featured By Owner Apr 19, 2010  Student General Artist
c:
No problem
Reply
:iconradiant-sunset:
Radiant-Sunset Featured By Owner Apr 18, 2010
I always smile when I see something of yours in my inbox... :heart:
I like the way you did his hair, it looks really soft.
I know a guy named Charlie, but he goes by Tyler. He has blonde hair, and jeans and a shirt just like that. Hmmm...

I wonder what he's listening to, as well.
Lovely work, as usual :heart:
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 18, 2010   Traditional Artist
awww!
that makes me happy c:

haha, and why would go by tyler if you had a neato name like charlie?

<33
Reply
:iconradiant-sunset:
Radiant-Sunset Featured By Owner Apr 18, 2010
Haha, I'm glad it makes you happy :)

That's actually a good question. Tyler's his middle name, Charles is his first name... I should ask him.
Reply
:iconloganthenotlovely:
loganthenotlovely Featured By Owner Apr 18, 2010
ooh, thats really cool!!!!
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 18, 2010   Traditional Artist
thanks~
Reply
:iconchinchikurin:
Chinchikurin Featured By Owner Apr 18, 2010  Professional Digital Artist
XD I love the expression :D
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 18, 2010   Traditional Artist
:]
Reply
:iconpeppery-fish:
peppery-fish Featured By Owner Apr 18, 2010
That's so cute.For a serial killer. xD
I love the face.And the colors are really clean and crisp.
Instant fav. C:
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 18, 2010   Traditional Artist
yay thanks
<33 c:
Reply
:iconpeppery-fish:
peppery-fish Featured By Owner Apr 18, 2010
you're welcome < 3
Reply
:iconsharubaby:
Sharubaby Featured By Owner Apr 18, 2010  Student General Artist
bahhh its Charlie *u*
Mafer is gonna love this!!!

You did so awesome
his hair is prefecttt!!

I love the coloring
super jobbb
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 18, 2010   Traditional Artist
i hope so!

and thank you <333
Reply
:iconvhien:
Vhien Featured By Owner Apr 18, 2010  Hobbyist
! I...omg so blue. xD This is like...I love you and your markers basically.
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 18, 2010   Traditional Artist
:]

Reply
:iconcrying-out-loud:
crying-out-loud Featured By Owner Apr 18, 2010  Student Traditional Artist
ur not a terible person!
This is pretty cool! I love the dude's hair, and it seems double aweosme becuz u usually dont draw blonde guys...
awesome! ;)
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 18, 2010   Traditional Artist
haha, i know, i don't draw blond guys at all. it's felt weird!
Reply
:iconcrying-out-loud:
crying-out-loud Featured By Owner Apr 18, 2010  Student Traditional Artist
to me it feels weird drawing girls. Im'a girl and it feels weird drawing boobs, they come out weird looking and flat chested chicks look like guys... I need to look up the anatomy.
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 18, 2010   Traditional Artist
aww. maybe you should study yourself in the mirror? i dunno.

i remember back when i used to love drawing girls. but i stopped... it had nothing to do with anatomy. i just got bored. female anatomy is way easy for me. it was male anatomy that was the challenge! and now it's allll i doooo.
Reply
:iconcrying-out-loud:
crying-out-loud Featured By Owner Apr 18, 2010  Student Traditional Artist
That's what she said! Sorry, coudlnt help it..

I was pretty good at drawing girls until i started to get better at drawing, then i sucked, mostly Im terrible at the chest and hair area.
Reply
:iconcwoz:
Cwoz Featured By Owner Apr 18, 2010   Traditional Artist
lol!
Reply
:iconcrying-out-loud:
crying-out-loud Featured By Owner Apr 18, 2010  Student Traditional Artist
Rofl! IDK, havent used that in forever.
Reply
Add a Comment: